Náš příběh

od roku 2008 se specializujeme na prodej batohů a školních aktovek. Provozujeme internetový obchod www.detskyeshop.cz a máme i kamennou prodejnu v Brně, kde je možné si všechno zboží prohlédnout a hlavně vyzkoušet. Každý rok se osobně setkáme s více než 400 dětmi a společně s jejich rodiči hledáme tašku nebo batoh, které jsou pro ně ty pravé.

Jde nám v prvé řadě o zdravý růst našich a vašich dětí.

Zkoušíme dětem tašky na zádech se zátěží (zhruba takovou jakou budou každodenně nosit). Jen tak poznáme, zda jim dobře padnou a jsou pro naše malé zákazníky vhodné. Umíme vybrat ty, které splňují požadavky na ergonomii. Zákazník posuzuje totiž především design a hned si neuvědomí, co všechno by měla aktovka či batoh splňovat a jak má na zádech jeho dítěte sedět. Bohužel bývá ovlivněn nepřesnými reklamními tvrzeními.

Při dlouhodobém nošení tašek, které jsou špatně ergonomicky konstruované nebo nevhodné pro konkrétní dítě, dochází u dětí a mládeže k přetěžování některých svalových skupin. To potom může vést až k chybným pohybovým stereotypům a špatnému držení těla. Více o ergonomii.

Často pak od rodičů slýcháváme, že netušili, jaká je to „věda“ a jak je důležité vybrat správně.
Parametry, které sledujeme a bližší informace o tom, jak správně vybrat školní tašku pro konkrétní věkovou skupinu naleznete zde.

  • Zakládáme si na ergonomii, VÍME, jak a komu která taška či batoh na zádech sedí nejlépe.

  • Poskytujeme objektivní a pravdivé informace o zboží – upozorňujeme na klady a výhody, ale i na případné nedostatky aktovek nebo batohů.

  • Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně.

  • Pravidelně publikujeme články a točíme videa do naší poradny.

  • A hlavně prodáváme jen výrobky, za kterými si můžeme stát, kterým důvěřujeme a které nosí na svých zádech do školy i naše vlastní děti.

Častokrát až my upozorníme výrobce na špatnou kompatibilitu dětských zad s jejich výrobkem. Naše praxe je totiž taková, že tisíce produktů z Asie jsou již naskladněny v ČR, ale ani jeden z nich přitom nebyl vyzkoušen dítěti na zádech. Než začneme výrobek prodávat, vyzkoušíme ho na našich dětech. Ke konzultaci si přizveme fyzioterapeutku a posléze upravujeme zařazení zboží do kategorie, tedy vhodnost tašky pro určitý věk a výšku dítěte.

Od počátku se snažíme působit na naše dodavatele, aby zlepšovali ergonomii batohu. A máme velkou radost, že naše připomínky zohledňují a zapracovávají je do svých produktů.

Jsem ráda, že naší prací můžeme ovlivňovat výrobky dodavatelů a snažit se, aby se nezajímali jen o ekonomická čísla, ale také o samotný výrobek. Diskutujeme praktičnost i kvalitu provedení a bohužel i pokulhávající ergonomii.“ říká k tomu majitelka firmy Eva Čechovská.

Po téměř 15 letech patříme mezi největší on-line prodejce školních batohů a aktovek v České republice i na Slovensku. Před pár lety jsme rozšířili prodej i do Maďarska. Díky našemu kvalitnímu poradenství vyčníváme z řady a zákazníci se k nám opakovaně vracejí a doporučují nás svým blízkým.

Proč jsme se pustili do vývoje a výroby našeho vlastního batohu Ulitaa?